EZ ITT A REKLÁM HELYE

lenI

Netes megaszondás - Digital Craftmanship WEB, mobil, development, on-line media, VOD, social, Android, ios, mac... God bless the content! Disclaimer: lenI az Inda-labs és index.hu főmunkatársa volt. Jelenleg Cloud ügyi Agilis PO az EU-ban

Anno: 2010.01.24
HDA success: 2010.02.15

lenI on google
Coelhos

NAPSZÁM

Magyarorszag napja az Európai Unió tagja.
A régi radiocafé 98.6 napja hallgat. R.I.P.
De 2022.12.01-el megint van barátod: 98.0-on!

Any has gone napja, és szivárványt fest nekünk.

Zsozso pedig már napja mosolyogtat.

Krisi meg napja meg nem áll napközben.

Dédi has gone napja, és fentről szórja áldásait ránk.

Címkék

2009 (3) 2010 (47) 2011 (25) 2012 (16) 2013 (4) 2014 (6) ad (12) adobe (3) amazon (3) android (6) api (3) app (9) apple (12) blog (13) blog.hu (29) bloghu (23) browser (5) bug (8) business (3) cemp (5) chrome (5) cool (6) data (3) ddos (3) design (11) desire (3) dev (27) development (3) display (3) email (3) facebook (46) facepalm (8) fail (3) fejlesztés (4) fidesz (3) film (7) fix (3) flash (4) forum (4) gemius (4) gmail (6) google (42) gui (4) hackintosh (3) hirdetés (8) htc (4) hu (31) hvg (4) inda (50) indafoto (7) indamail (6) indanet (4) indavideo (14) index (49) index.hu (18) indexvideo (3) infographics (5) internet (84) internetadó (3) ios (5) ipad (6) iphone (7) it (38) IT (3) iwiw (10) jog (4) js (3) leni (9) like (6) linkedin (3) lol (10) london (3) lumia (4) mac (6) magyar (4) magyarország (5) mail (8) maps (4) market (3) marketing (4) media (12) memento (18) microsoft (10) mobil (30) mobile (3) mood (3) myspace (6) netflix (3) news (15) nokia (9) olimpia (3) online (8) origo (21) osx (8) phone (3) php (5) pinterest (3) player (3) politika (4) redesign (3) security (3) share (8) social (14) sweb (29) tech (10) trend (3) tumblr (6) twitter (14) up (5) update (6) usa (3) ux (8) vb2010 (5) videó (3) video (30) viral (3) vod (3) web (44) webdesign (3) windows (3) wow (3) yahoo (8) youtube (12) zizz (4) Címkefelhő

2013.01.07. 12:56 Leni

index2 - repost a js fejlécért

Címkék: index blog.hu social sweb index2

Szélesítettünk. Az indexel közösen. Létrejött az index2, az index második oldala.
Mert a fű zöld, az index meg 2. ( by Kacsa )

Screen Shot 2013-01-07 at 12.41.12.png

A csapat, melyet kívülről támogattunk meglehetősen innovatív utat választott, melynek bizony sarokpontjai is voltak:- több tartalom férjen el, de az ne menjen a meglévő rovására

- letisztultan kapja az átlag user a tartalmat,
- hirdetési szempontból innovatívak legyünk.

Az index2-re jórészt blog.hu-s tartalom kerül, de jön ide majd minden, ami internet. Ezt sZ remekül össze is foglalta veretes postjában.

A blog.hu-s tartamak megjelenítése úgy valósul meg, hogy azt a blog.hu forgalomként értelmezi minden mérő rendszer, annak ellenére, hogy index2 domain alatt jelenik meg a tartalom. Az átjárás a blog felé lehetséges, és a lehető legtöbb értékes faktort megtartottunk a blogger számára.

Mindennek a megvalósítása nem hacking, csupán web-es programozás. Ezzel a bloggerek tehát nem veszenek semmit, sőt: még nagyobb terjedelemben tudjuk a potenciális olvasókhoz eljuttatni a tartalmaikat.

Az index overlayen olvasásának érveit Karottával remekül leírtuk. Ez nem "csak dolog", hanem paradigma váltás a weben. Azaz nem akarunk elvinni a cikkoldalról sehova, mert tudjuk, nem akar Ő menni sehova, csak olvasni, fogyasztani. Az tény, hogy a megoldás még nem tökéletes, de dolgozunk azon, hogy még faszább legyen.

És ez még nem tablet. Ahogy írtam is előző posztomban, ez még nem tablet. Pont.

A váltás egyik alapmotívuma, hogy több tartalmat adjunk, szebb köntösben, ami több CT eredményez, ami több time-on-siteot hoz. Nyilvánvaló és kár is tagadni, minden médiavállalkozásnak ez az egyik legfőbb célja.

A social tartalom beemelése nem érékteleníti a professzinális kontentet. Egyszerűen arról szól, hogy tagadhatatlanul elismeri: van social kontent, és nem feltétlenül rossz minőségben. Ezeket veszni hagyni vétek. Így mi inkább lehetőséget adunk nekik, őket értékeljük fel, ill. őket méretjük meg, a közönség által. ( Nem kívánok senkivel harcba szállni az újságírás általános minőségi kérdéseiről vitatkozni, de az tény, nem ritka hogy egy blog post jobb minőségben, mint egy MTI hír! )

És a blogger nincs ingyen. Kell hozzá egy blog szolgáltatás, amit az évek során, sokakkal, sok forrásból mára addig vittünk, hogy egy ilyet lehet rá építeni. Ez úton is köszönet mindazoknak, akik hozzátettek a jelenben és a múltban. És persze köszönet a bloggereknek, hogy van erejük írni, postolni.

Az index2 nem blog.hu címlap. Ez az oldal fejlécében is benne foglaltatik: közösségi média válogatás, ami mindent szemléz, amit jónak talál. Teljesen új stáb állt fel arra, hogy jó tartalmat válogasson ide, az index életében is új rendszerben. Az, hogy ez korábban már csírájában jelen volt az index életében tagadhatatlanul fontos pillére annak, hogy most meg is valósulhatott.

Sokat dolgoztunk azon, hogy ne legyen domain gubanc, és szerintünk nincs is. Ha van is, akkor az bug, és nem fícsör. A sharek, blog.hu-ra mutatnak az index2 layerben és ezáltal a blog reputációját növelik. Azaz itt is érvényesül, hogy adunk a bloggernek. A blogger összességében nem veszít, hanem nyer: tartalma felértékelődik, jobban szebben tálalódik, olvasótábor növekedését támogatjuk sőt, a PS-eknél pedig további előnyöket élvezhetnek.

Tehát a Mandíner és társai nem, hogy nem tűnnek el, hanem több teret kapnak nálunk - persze addig, amíg a blogról van szó. Az, hogy valaki - aki nem mi vagyunk-  az index-en keresztül akar egy új médiaegységet felhizlalni, már más kérdés. De azt gondolom, ezt sem lehetetlenítjük el a jelenlegi megoldással.

Az új megjelenés mindenképpen nyereség sales oldalról, mert új, és nagy felületek jönnek létre, melyeket jól el lehet adni. Viszont ez nem csak a sales számára nyereség, hanem az index és a blog.hu számára is az, ami egyben a bloggerek számára is előnyöket hordoz. Nem az index nő meg, hanem egy új egység jön létre, amit el lehet adni. Hogy ez mennyire lesz prémium, hogy kik olvassák majd, azt a jövő dönti el - azaz az olvasók.

HH Origós iwiw-es példája a vártnál is elrugaszkodottabb. Az iwiw nem CMS, hanem egy social network. Pont. Egyébként ha véleményvezérek ott "megaszondtak volna", el lehett volna adni prémiumként.

És milyen esetben váltunk a 2-es csatornára egyáltalán?
Akkor, ha az 1-es nem elég, vagy szar.

Esetünkben arra játszunk, hogy nem szar, hanem nem elég.

És egyébként, ahogy látom, fel sem tűnt a nagyérdeműnek: js fejléc van az index és az index2 felett!
( Amon, Ezt is megértük! )

· 1 trackback Szólj hozzá!

EZ ITT A REKLÁM HELYE

A bejegyzés trackback címe:

https://leni.blog.hu/api/trackback/id/tr345002999

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Index 2 - repost a js fejlécért 2013.01.07. 21:52:01

Az Index 2 nem blog.hu címlap. Ez az oldal fejlécében is benne foglaltatik: közösségi média válogatás, ami mindent szemléz, amit jónak talál.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása