- 2014-ben az unortodox gazdaságpolitika jegyében Magyarország kormánya bevezette a reklámadót
- 2014. évi XXII. tv.-t azonnal módosítanák
- Bekerülhet a számlák kötelező feliratozása - jogkövetésre buzdítás
- Bekerülhet a sales house fogalma és persze egy két okosság kizárása
- Bekerülhet, hogy a számviteli okosságok visszanyesése
- Bekerülhet, hogy az adó alanya a reklám közzétételének megrendelője
- Bekerülhet, hogy ha a globálisak nem nyilatkoznak, akkor hirdető Te fizetni vagy köteles 20%-ot.
Csak az indoklásokból idézek párat alább.
A miheztartás végett
[...] A reklámadó tv. értelmében az az interneten, magyar nyelven közzétett reklám adóköteles. Előfordul, hogy a reklám szövege nem magyar nyelvű, ám az internetes oldal jórészt az. A versenysemleges szabályozás érdekében a törvényjavaslat a reklámadó tv. szerinti eredeti adóköteles tényállást kiegészíti.
RTL A nagyok végett
[...]
8.§-hoz
E módosítás figyelemmel van arra is, nem kizárt, hogy egyes adózók olyan "kreatív" ügyleteket hajtottak végre, melyek fókuszában elsődlegesen vagy kizárólagosan a negatív társasági adóalap kreálása volt, a rendeltetésszerű joggyakorlással nem feltétlenül összhangban álló módon keletkezett a korábbi években a veszteség.
Forrás: parlament.hu