EZ ITT A REKLÁM HELYE

lenI

Netes megaszondás - Digital Craftmanship WEB, mobil, development, on-line media, VOD, social, Android, ios, mac... God bless the content! Disclaimer: lenI az Inda-labs és index.hu főmunkatársa volt. Jelenleg Cloud ügyi Agilis PO az EU-ban

Anno: 2010.01.24
HDA success: 2010.02.15

lenI on google
Coelhos

NAPSZÁM

Magyarorszag napja az Európai Unió tagja.
A régi radiocafé 98.6 napja hallgat. R.I.P.
De 2022.12.01-el megint van barátod: 98.0-on!

Any has gone napja, és szivárványt fest nekünk.

Zsozso pedig már napja mosolyogtat.

Krisi meg napja meg nem áll napközben.

Dédi has gone napja, és fentről szórja áldásait ránk.

Címkék

2009 (3) 2010 (47) 2011 (25) 2012 (16) 2013 (4) 2014 (6) ad (12) adobe (3) amazon (3) android (6) api (3) app (9) apple (12) blog (13) blog.hu (29) bloghu (23) browser (5) bug (8) business (3) cemp (5) chrome (5) cool (6) data (3) ddos (3) design (11) desire (3) dev (27) development (3) display (3) email (3) facebook (46) facepalm (8) fail (3) fejlesztés (4) fidesz (3) film (7) fix (3) flash (4) forum (4) gemius (4) gmail (6) google (42) gui (4) hackintosh (3) hirdetés (8) htc (4) hu (31) hvg (4) inda (50) indafoto (7) indamail (6) indanet (4) indavideo (14) index (49) index.hu (18) indexvideo (3) infographics (5) internet (84) internetadó (3) ios (5) ipad (6) iphone (7) it (38) IT (3) iwiw (10) jog (4) js (3) leni (9) like (6) linkedin (3) lol (10) london (3) lumia (4) mac (6) magyar (4) magyarország (5) mail (8) maps (4) market (3) marketing (4) media (12) memento (18) microsoft (10) mobil (30) mobile (3) mood (3) myspace (6) netflix (3) news (15) nokia (9) olimpia (3) online (8) origo (21) osx (8) phone (3) php (5) pinterest (3) player (3) politika (4) redesign (3) security (3) share (8) social (14) sweb (29) tech (10) trend (3) tumblr (6) twitter (14) up (5) update (6) usa (3) ux (8) vb2010 (5) videó (3) video (30) viral (3) vod (3) web (44) webdesign (3) windows (3) wow (3) yahoo (8) youtube (12) zizz (4) Címkefelhő

2009.12.07. 11:58 Leni

lenI oda - OSX vs. lenI 1:1 - nagyon hétfő

Címkék: mac leopard osx snow boot sucks

Zizz szerint nem tudom magam kialudni. Úgy tűnik, igaza vagyon. Sok az aprófa, amit ki kell szórni és utána már elfárad a szem, meg az agy.
Pénteken nagyon is kilettem. Szombat az Elfy kódnévvel menetelt volna, de Anyék látogatása, meg a elnyúlós reggel nem adott a lendületnek. Hazafelé pedig kimondott tasliként ért amikor megláttam a Europark parkolójában a helytelenséget. Már akkor oda voltam. Múlt heti fogyasszunk kevesebbet mozgalom jeszavai plakáttal leragasztott falrahánytborsóként tűntek a múltba. Ráadásul az elektronikai órjás elkezdett zöldülni: már "csak" 30 HUF-ért hajlandóak adni egy papírzacskót, ami mondjuk sok kicsi ez-az vásárlása esetében igen kellemetlen, már persze ha a fizetés után közli a pénztáros.

No, valahogy a szombat este is elúszott azzal, hogy Zizre vártam. Miután megjött, együtt "úsztunk" a kanapén egy laza mozival, amire én még lapot is húztam.

Vasárnap pedig fejfájva nyitott, azzal a szándékkal, hogy az Elfy projekt nekifut a mellett, hogy egy fincsi pulyoksültet is gyártok. Ez utóbbival kezdtem és vesztemre, még a befejezés előtt hozzáláttam a másik projekthez.

Create new boot disket for osx86! Egy hanyag enterrel megöltem a macbook-om MBR-jét, aminek következtében az odalett. Az eseményt rezignált fejfájással vettem tudomásul, amikor még a következmények ki sem fejtődtek. Néztem ahogy a Succes report ott lógott előttem az LCD-n és mögötte ott volt a tény: a destination disk! nem volt megfelelően kiválasztva! Izé. ( Ez nem olyan művelet amire lehetne egy undo-t nyomni! )

Persze itt még lett volna esélyem, de a pulyok épp készen akart lenni, és nem tudtam koncentrálni. Mire észbekaptam már a szürke képernyőn a kis pappa egy kérdőjellel fogadott. Fájt.

Innen pedig jött egy több órás kanossza melyből 2,5 az volt hogy elmentem futni, hátha ez kipucol valamennyire!

Próbáltam a 10.5 ös lemezen bebootolni és megérni az installert hátha. Kimentem terminálba és fdisk hátha! Nem talált boot0-t! A DVD-n meg nem fértem hozzá. Az imageokon sem. Akármilyennel meg nem akartam próbálkozni. Fogtam a Snow DVD-t hátha kisegít, és azon voltam, ha másként nem akkor majd azt felteszem. Mindent amit tudtam megpróbáltam, internet és másik gép nélkül. Aztán snow install lett a vége, mert az 10.5 reinstall mikor meg akarom tartani a user mappákat, akkor nem nézi a particiót és az MBR és boot kileokat. Ezért 1,2h után még a snow előtt szintén dobott egy mappát a már megismert kérdőjellel. Nos ezt nem vágom. Ha lett volna kéznél egy valami nyilván még nem snow.... De így a kényszer is rávitt a dologra.

So, snow! És most csodálkozom, hogy gyorsabb, virgoncabb, de még beackupolós hangulatú. Ugyanakor kacsintgat, és összességében már nem fáj annyira a fejem! Ugyan nem örülök, de azt hiszem nem ártott ez a upgrade. Csak hozzon a hét további ilyen eredményeket. Ezt mindenkinek kívánom.

Szólj hozzá!

EZ ITT A REKLÁM HELYE

A bejegyzés trackback címe:

https://leni.blog.hu/api/trackback/id/tr71579964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása